مــــــــــردانگی دریاـســــتـ
که ســــــاحل را صیـــقل میـــ دهـــد(به فتح سین)
بگو ٬ بخندهای وراجی شده
سلام٬ ممنون از مهمون نوازیتون ٬ممنون برای گوش دادن ودل سپردنتون به دل بنده..هر چند مثل همیشه نبود و هیچی ازت نخواستم!!عجیب نیست؟
خصوصی نوشت: من عاشق فیلمم٬ عاشق اینکه من و تو کارتونی بشیم ٬ بریم توی قصه ی پریا ٬ شهر شکلات و کلی چرت و پرت دیگه.. چه خوب بود بعضی تیکه های زندگیمون فیلم بود..![]()
بازم یه عااااااااالمه اتفاق افتاده! خوب مسلمه !
من و شوشو اولین مسافرت با قطار وبا اتوبوسمون رو تجربه کردیم.که تا حد متوسط رو به باالا ( در گوشی با شما: اصا حد نداشت نمی خواستم شوشو بفهمه ٬آقا خیلی گند بود) خوب بود.به جز چند روز گردن درد و بدبختی و بی خوابی چیزکی نسیبمان نشد.
امتحان هایمان نیز از امروز شروع شد که هرچند ما بگوییم خوب بوده اما بعد نمره ها جور دیگری می شود در نتیجه باشد برای بعد!
یک خرگوش و یک اسب خریدیدم که در حیاط به درخت بسته ایمشان و خیلی دوستشان داریم .اسم اسبمان را گذاشتیم کره الاغ کدخدا و خرگوشمان را یک گوش نام نهادیم تا باشد برای آیندگان درس عبرتی!!!!!!!
خواهر تپلیمان رفته مکه و ما فقط به او التماس کردیم یک جفت کفش برایمان سوغات بیاورد
آخر ما هیچ کفشی نداریم و با دمپایی پاره به خیابان ها می رویم![]()
اگر شما هم خواستید و دلتان برای ما سوخت لفطا بگویید تا پول کفش های مورد علاقه امان را بگوییم به حساب واریز کنید باشد که خدا شما را دوست داشته باشد.(آقای شوهر قدغن کرده کفش بخریم گفته پابرهنه باش مثل کوزه به سرا)
گوشیمان پکیده و خرد شده! دیگر گوشی موبایل نداریم پس بی خود با ما تماس نگیرید اس ام اس ندید و منتظر تبریک های تولد هم نباشید.مینا جااااااااان و مرضی جان و عمو جان و... تولدتان مبارک..ببخشید دیگر ..( باز هم خواستید با ما در ارتباط باشید لفطا یک عدد گوشی نه چندان خوشگل و توپ و اینها از توع اکسپریا که ۱۶ گیگ حافظه داشته باشد بخرید بدهید ما خودمان سیم کارت داریم)
بله ٫ آهان یادم رفت که بگوییم که قیدار خواندیم و عاشق مردانگی همه ی مردها شدیم !هرچند شاید شما دوستش نداشته باشید !نه نویسنده را و نه کتاب را ولی من در تمام خط های کتاب زندگی کردم!
این روزها تلاش می کنیم به دوران طلایی برگردیم و شوشو را نیز همراه کنیم که به جز بکش بکش و گانگستر بازی چیزی دوست ندارد!!! سرزمین نوچ را می خوانیم....
جناب شوشو روز تولد حضرت علی بر تو مبارک و من هدیه به تو چیزی جز خدا و مهر آقا هیچ نمی دهم٬ همه ی هدیه ات را دادم آن بالایی..همه ی عشقم به تو را...
آقای پدر٬ جای شما خالی است بسیار و بسیار خالی تر یک لیوان نیم پر! فقط همین را بگویم٬ می خواهم بجنگم مثل تو! و کاش بودی و می پرسیدم رسم رفتن و رسیدنش را !!!راهش را با چراغ های نورانی با منور با ستاره ها نشانم بده! روز پدر من به داشتنت بالیدم و چه خوشحالم که تو مال منی !!دختر همیشه شیطان و کوچکت حنانه